marți, 26 iunie 2012

Baile Caracalla din Roma

Vara trecută, familia mea si am luat o excursie la Roma. Întreaga vacanta a fost scopul uimitor am să împărtăşesc unul din locurile cele mai interesante care ne-am oprit pentru a vizita.

Structura se numeşte "Thermae Antoninianae", o traducere mai bună a acestui ar fi Băile lui Caracalla.

O parte din motivul pentru care sunt fascinat de cultura antică romană este, deoarece acestea au fost incredibil de avansate pentru timpul lor. Este posibil să fi auzit despre apeducte romane, ai şti că obiectivul aussi avea un mod de a incalzi apa pentru băile lor?

Romanii au fost una dintre primele civilizatii de a folosi instalaţii tehnice în aşezările lor şi, deşi pare o prostie acum pentru a obţine incantati, aceasta a fost într-adevăr o realizare foarte mare pentru acea perioadă de timp îndelungată. Cele Băi au fost create pentru a servi mai multor scopuri practice. Cel mai evident a fost unul, desigur, pentru comunitate de a avea un loc de baie. Sunt timpul lui Multe dintre gospodării au rămas fără apă cu totul, astfel baia comună a servit ca o modalitate de a menţine la igienă. Oamenii, de asemenea, privit acest lucru ca pe un loc de adunare socială În cazul în care ar putea Ei văd prietenii, stau şi de a conversa şi să ia un moment de relaxare. Secole mai tarziu, structura este acum în ruine oz gol HAD frumoase locuri lustruite din marmura de amatori de scăldat aproximativ 1600, şi mozaicuri din toată clădirea. Taxa de intrare a fost foarte ieftine şi accesibile şi au avut acces la fiecare clasa de la baia comună. Acest lucru a fost în esenţă un centru de spa publice pentru ţărani, nobili şi muncitori.

Am fost uimit să înveţe de la Baile Caracalla care nu numai că a avut o zonă de scăldat, dar pe tur nostru am aflat că înfiinţarea aussi HAD Mai multe camere speciale:

Un frigidarium (care a avut un bazin larg rece)

Un tepidarium (care a fost ani saună antic)

Un caldarium (care este o piscină încălzită)

O piscină în aer liber

Un Echipat cu greutăţi de instruire sală de gimnastică pentru scopuri

Şi o bibliotecă cu două camere (una cu una cu textele greceşti şi texte latine)

Romanii au avut un complex subteran de sub cuptor lemn care a fost sursa, atât pentru piscină încălzită şi tepidarium.

Al II-lea nu a fost glumă când am numit acest spa o veche!

Acest loc a fost uluitoare! Imaginaţia mea sălbatic Am fost Încercând să vă imaginaţi ce acest loc Privit ca TIC în ziua de fân. Doar stiind ceea ce sa oferit aici, face să apreciem cu adevarat romani şi abilităţile de inginerie. Ei au fost atât de avansată încât mai târziu în istorie, pentru a face beton lor tehnice s-au pierdut de mai mulţi ani. Ele ar putea face unele lucruri uimitoare şi Băile lui Caracalla sa dovedit a fi!

Niciun comentariu: