duminică, 3 iulie 2011

Zell am See, Austria

Zell am See este cunoscuta ca si staţiune pentru sporturi de iarnă, dar este populara pe tot parcursul anului ca destinaţie pentru turisti, iubitorii de sport sau cei care doresc sa se simita bine si sa se odihneasca.

Zell am See este o statiune pentru turisti de toate varstele. Amplasata pe un lac sub pantele abrupte ale muntelui Schmittenhöhe, se afla la sud de graniţa cu Germania. O Mecca pentru sporturile de iarna este vizitate de multi entuziaşti în timpul acestui anotimp, dar este la fel de plină de viaţă si în timpul verii, cu amestec de activitati de munte şi de petrecere a timpului liber pe malul lacului.

Zell am See are o mulţime de facilităţi pe care le ofera turistilor. Nu se poate inota in lac, dar atât pe lac cat şi în centrul sportiv se pot desfasuta multe activitati relaxante, precum: golf, călărie sau tenis de camp. Navigaţia şi windsurfingul sunt disponibile (atât pentru cei care vor sa invete acest lucru cat şi pentru cei specializati). Aceste sporturi pe apa se pot practica atat in Zell am See cat si în satele din apropiere de malul lacului Thumsersbach, Schuttsdorf şi Prielau.

Activ principal ramane totusi in zona montata. Reţeaua de teleschiuri, care sprijină industria de schi este în mare măsură operaţională în timpul verii, permiţând accesul la Ramblers Scmittenhohe 2000 m si varfurile din jur. Telescaunele si telecabinele sunt conectate printr-o excelenta retea de autobuze. Trasee bine marcate ofera siguranta celor care vor sa faca plimbari pe munte.

La o distanta destul de mica Zell am See este ghetarul Kitzsteinhorn 3200m, care permite sa se schieze si sa se practice sporturi de iarna chiar si in mijlocul verii. Autobuze regulate fac curse intre Zell am See si Kitzsteinhorn. De la baza ghetarului se poate urca cu trei telecabine. Inchirierea echipamentului de schi este disponibila la staţiile de sosire de la fiecare telecabină.

Niciun comentariu: